به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۸۷۶۹۹

معرفی شرکت‌های معتبر لوله بازکنی

گروه کسب و کار:
معرفی شرکت‌های معتبر لوله بازکنی
لوله بازکنی تهران  با 25 سال سال سابقه در حوزه ی تخلیه چاه و لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه می‌باشد. تمامی خدمات این شرکت طبق تعرفه ی اتحادیه محاسبه می‌شود. رفع گرفتگی هر گونه لوله به صورت شبانه روزی در تهران. اگر می‌خواهید بدون کثیف کاری و به صورت تضمینی گرفتگی چاه منزلتان را رفع کنید این شرکت پیشنهاد ما و مشتریانمان به شماست.
 
شماره تماس‌های شرکت جهت لوله بازکنی به صورت فوری و شبانه روزی
 1-شمال تهران 09196790069
 2-شرق تهران 88339950
 3-غرب تهران 44307274
 4-جنوب و مرکز تهران 09101702050
 5- تماس مستقیم با سرویسکار در کل مناطق تهران 09907605505   --09198454051   ---



خدمات لوله بازکنی تهران
 لوله بازکنی در شهر تهران : باز کردن لوله‌های سخت و سیمانی رفع گرفتگی لوله‌های آشپزخانه  | حمام | رایز‌های اصلی و فرعی | انواع لوله‌های چدنی و قیر و نخاله با دستگاه‌های بروز و پیشرفته و بدون کنده کاری  | تضمین با فاکتور معتبر.
 تخلیه چاه تهران : تخلیه انواع چاه‌،سپتیک‌، منحول‌،اگو شهری و… در اکباتان با انواع ماشین‌های ۱۲۰۰۰لیتری و ۸۰۰۰ لیتری همراه با پمپ‌های سه فاز پر قدرت | پمپ کف کش معمولی و پمپ مکنده و ساکشن |
 لایروبی چاه توسط مقنی‌های با تجربه به صورت تضمینی با فاکتور با قیمت مناسب، کندن چاه‌،وصل کردن لوله‌های چاه در اکباتان به اگوی شهری و….
 
در آوردن اشیا از چاه درلوله بازکنی تهران : در آوردن گوشی از چاه در پایتخت‌،در آوردن حلقه دستبند‌، گردنبند‌،انگشتر‌،چاقو و …در تهران با دستگاه مکش و مشکل گشا به صورت تضمینی.
 لوله کشی در تهران : لوله کشی جزئی و کلی فاضلاب در تمام مناطق تهران‌، تعویض شیر آلات ساختمان‌، نصب توالت فرنگی و ایرانی‌، قیر گونی و کاشی کاری آن ” تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس توسط لوله کش ماهر و با تجربه.

قیمت لوله بازکنی تهران چقدر است؟
 احتمالا هر فردی اگر مشکلی برایش پیش آید برای حل آن مشکل به متخصص مربوطه مراجعه می‌کند و اولین چیزی که از او می‌پرسد هزینه ی درست کردن آن می‌باشد. در حوزه ی لوله بازکنی هزینه ی رفع گرفنگی متفاوت می‌باشد زیرا که اکثر شرکت‌ها زیر نظر اتحادیه نمی باشند.
 
هزینه ی بازکردن لوله توسط شرکت ما به ترتیب طبق نرخ اتحادیه:
 1- بازکردن چاه سرویس بهداشتی 150 هزار تومان
 2- لوله بازکنی آشپز خانه و حمام و بالکن 100هزار تومان
 3- تعرفه ی لوله بازکنی رایزر اصلی با فنر 20 متری 250هزار تومان
 4- رفع گرفتگی چاه پشت بام از بالا به پایین 200هزار تومان
 5- باز کردن لوله با فنر 30متری 350 هزار تومان
 
تمامی هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه می‌باشد و خیالتان آسوده باشد که کم تر از این تعرفه‌ها هیج جایی پیدا نخواهید کرد. انجام کلیه ی خدمات به صورت تضمینی با فاکتور معتبر | فوری و شبانه روزی | حتی در ایام عید و تعطیلات.
 
رفع گرفتگی لوله‌، بوی بد ساختمان در لوله بازکنی سعادت آباد
 امروزه با گسترش شهر نشینی و تعداد زیاد اپارتمان‌ها گرفتگی لوله امری طبیعی است.
 که با زیاد شدن انشعابات لوله‌ها با گرفتگی لوله و بوی بد و رطوبت ساختمان مواجه می‌شویم.
 شاید برای شما  در لوله بازکنی سعادت آباد پیش آمده است که داخل آشپزخانه از سینک ظرف شویی، کف شور آشپزخانه، یا لوله  لباس شویی بوی بد از فاضلاب به مشام برسد.
 علت این امر ممکن است بر اثر ریختن تفاله چای، برنج، ته مانده ی غذاها، پوست تخم مرغ، وجود گره ای از موی سر یا غیره …  درون فاضلاب باشد.
 
آیا تا به حال فکری برای رهایی از بوی بد چاه فاضلاب کرده اید؟
آیا می‌دانید چگونه می‌توان برای همیشه از شر بوی بد منزلتان راحت شوید؟
 موادی که برای از بین بردن بوی بد فاضلاب در لوله بازکنی سعادت آباد استفاده می‌شود چیست؟
 شرکت ما برای رفع بوی بد ساختمان در لوله بازکنی سعادت آباد توانسته با ترکیب چند نوع ماده ی تمیز کننده و جامد محلولی تهیه کند که برای همیشه از چسبنگی فضولات و چربی آشپز خانه‌ها جلوگیری می‌کند. این محلول را همزمان با فنر زدن لوله با داخل چاه می‌ریزند و داخل لوله را کانلا تمیز می‌کند.
 
لوله بازکنی تهرانسر

 


در آوردن اشیا از چاه فاضلاب در تهرانسر
 اگر در تهرانسر  هستید و در منزلتان هنگام استفاده از حمام و سرویس بهداشتی،گوشی شما یا حلقه و دستبند و هر شی دیگر به داخل چاه فاضلاب افتاد اصلا نگران نباشید. کافیست آب را ببندید و با شرکت لوله بازکنی تهرانسر تماس بگیرید. درآوردن گوشی،حلقه،طلا،دستبند وهر گونه اشیاء دیگر از چاه حمام و سرویس بهداشتی با دستگاه مکش ۱۰۰درصد تضمینی.
 
تشخیص ترکیدگی لوله در تهرانسر
 تشخیص ترکیدگی لوله در تهرانسر  تشخیص محل دقیق ترکیدگی و محل نم و چکه با دستگاه تشخیص نقطه زن،برای اطمینان از کا ما می‌توانید بعد از تشخیص محل در حضور سرویسکار ما همان محل را بشکافید.همچنین انجام خدمات لوله کشی فاضلاب گچ کاری و سفید کاری در تهرانسر و سایر خدمات تاسیساتی.
 
سه نظام دستگاه لوله بازکنی چیست؟
 سه نظام از 6 عدد فلز آلومینیومی و یا مسی ساخته شده است که به داخل دستگاه مابین فولی و بلبرینگ پشت دستگاه تعبیه می‌شود. این دستگاه دارای دکمه چپ و راست گرد می‌باشد که مواقعی که فنر در لوله گیر کرد با چند حرکت عقب جلو فنر خود را رها کرده و در می‌آید. سه نظام دستگاه لوله بازکنی نقش مهمی در چرخاندن فنر دارند. زیرا که اگر نباشند فنر نمی چرخد‌.هنگامی که فرد لوله بازکنی تهرانسر دستک دستگاه را فشار می‌دهد. سه نظام‌ها به فنر چسبیده و فنر به چرخش در می‌آید.
 


انواع سه نظام دستگاه لوله بازکنی تهرانسر و چگونگی کارکرد آن ؟
سه نظام مته ای
سه نظام اتوماتیک
سه نظام فولادی
انواع سرفنر‌های لوله بازکنی

سر فنر الماسه:
 این نوع فنر از ترکیب آلومینیوم و مس تشکیل شده که به شکل الماس است‌.
 کاربرش برای لوله‌ها ی  خیلی ظریف و پلیکا مانند و داخل کاسه ی فرنگی استفاده میشود که به داخل لوله آسیب نمی زند و خط  نمی اندازد.
 
سر فنر فولادی :
 این نوع فنر از فولاد تشکیل شده و سر آن تیز است  برای لوله‌هایی که به علت  سیمان یا گچ گرفته شده بکار برده می‌شود. که لوله ی گرفته شده را تراش داده و مسیر را باز میکند.
 
فنر ۳۰ متری :
 این نوع فنر برخلاف بقیه فنرها از دور تراش پشت ۱۸ درست شده است. نسبت به فنرهای دیگر ضخیم بوده و دور خود نمی پیچد این فنر را با دستگاه ۵۵۰ موشکی استفاده می‌کنند برای لوله‌هایی که از راه طولانی یا از دریچه فاضلاب گرفته به کار برده می‌شود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها